نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
برررسی خریدهای تیم یوونتوس در فصل جاری

برررسی خریدهای تیم یوونتوس در فصل جاری

یوونتوس در فصل نقل و انتقالات، تغییرات بسیار زیادی را در ترکیب خود انجام داد و این موضوع تاثیر زیادی در نتایج بانوی پیر داشت. السیو تاکیناردی بازیکن ارزشمند تیم یووه که دوران فوق العاده ای را با یووه پشت سر گذاشت در مصاحبه ای به خریدهای یووه نمره داد.

الکس ساندرو ؟ 6 ، هنوز جا نیفتاده است. اما وقتی کم کم به ترکیب اضافه شود می تواند در کناره های میدان بسیار فعال باشد ، او تاوان شروع بد یوونتوس را می دهد.

کوادرادو ؟ 9 ، من را هیجان زده کرده است ، آلگری گاهی وقت ها او را به خاطر تکروی هایش سرزنش می کند ، اما این ریسک را به خاطر سبک بازیش دوست دارم. او توز نیست اما شخصیت بازی دارد و به یووه کمک کرد تا از آن افت مقطعی خارج شود.

دیبالا ؟ 8، مثل مارکیزیوی چند سال پیش است ، یک شاهزاده ی کوچک که چند سال بعد پادشاه خواهد شد ، او همه چیزرا برای انجام این کار دارد. با وجود سن کم اما توانایی بازی در این سطح را دارد ، شخصیت و هوش ، یوونتوس باید از او به درستی بهره ببرد ، او هم می تواند موفق باشد ، برای درخشش تنها نیاز به زمان دارد.

هرنانس ؟ 7 ، به خاطر حرفه ای گری و شخصیتش . او در زمان بسیار سختی به یوونتوس امد ، اما دارد تمام تلاشش را برای این پیراهن می کند ، با تواضع فوق العاده. اگر سال پیش به یوونتوس آمده بود به راحتی جا می فتاد اما امسال تیم با کندی در هماهنگی روبروست ، و این کار مشکل است ، اما او هرگز تسلیم نشد.وقتی گروه راه بیفتد او هم بهتر خواهد شد.

خدیرا ؟ 9 ، او ستون فقرات تیمی است که در حال بازگشت است. مثل زیدان ، مثل توز ، یک رهبر خاموش که حتی خود یوونتوس را حیرت زده کرد و به صرفه ترین خرید باشگاه بود.

لمینا ؟ 7.8 ، او لیاقت این را دارد که بیشتر از اینها بازی کند. او یک خرید فوق العاده در خط هافبک بود ، مثل تراکتور قدرتمند است."

مانژوکیچ ؟ 7.5، او به تیم نیاز دارد که برای او موقعیت سازی کند و یووه هنوز هماهنگ و آماده نیست."

نتو ؟ 7 ، در آینده او پشتیبان خوبی پشت سر جیجی است. او یک خرید هدفمند بود با ارزشی غیرقابل انکار.

روگانی ؟ نمی شود گفت ، آلگری در کل به بازیکنان جوان خیلی میدان نمی دهد یا شاید او هنوز برای بازی آماده نیست ، یا شاید هم مربی نمی خواهد در این زمان دشوار به او فشار بیاورد.

زاتزا ؟ 6.7 او یک پدیده است ، اما باید بداند بازی کردن برای یووه به چه معناست. او می تواند یکی از بهترین مهاجم ها باشد در صورتیکه هر بازی را مثل یک فینال ببیند و به بلوغ برسد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: